לעבור אל קדמת הבמה
איך להיות אתם בבריף צוות, בראיון בתכנית בוקר, בישיבת הנהלה, על הבמה ב-Ted?
איך להפוך למרצה מעולה? זה הזמן לעשות את השינוי במאסטרקלאס עם סיגל אביטן
איך להיות אתם בבריף צוות, בראיון בתכנית בוקר, בישיבת הנהלה, על הבמה ב-Ted? איך להפוך למרצה מעולה? זה הזמן לעשות את השינוי במאסטרקלאס עם סיגל אביטן
קצת עליי
סיגל אביטן
אסטרטגית בכירים, יזמית, סופרת ומרצה
בין לקוחותי לאורך השנים – שטראוס, אפריקה תעשיות, מייקרוסופט, ארנסט אנד יאנג, פסגות, צים, מכתשים אגן, בזק, רב בריח, נגב, ניסקו, חברת חשמל, מגדל, אל-על, רשת, ערוץ הספורט, דיסני, משרד רוה”מ, קרן קיימת לישראל, בנייני האומה, האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת חיפה ועוד.
רבים יכולים לנהל וליצור, אבל רק בודדים ונבחרים, אלה המעזים באומץ להשתנות ולשנות מצליחים להנהיג ולהטביע חותם.
בעולם של היום, זה שמשתנה בקצב מואץ, כשחידושים ורעיונות טובים יש בלי סוף, הדגש עובר לאנשים. מי הוא המנהל שיסחוף אחריו את השוק כולו? איזה יזם ידביק את העובדים, השותפים והמשקיעים בחזון האישי שלו? מדוע אלה שפרצו את החסמים האישיים שלהם מרוויחים פי שלושה? ומי הוא זה שבאמת יביא ערך לחברה ואיך הופכים להיות האדם הזה?
יש מנהלים הבשלים לעבור לקדמת הבמה מבחינת הידע והניסיון המקצועי שלהם, אך הם חוששים מכישלון ומביקורת ציבורית. אחרים חשים תסכול מהעשייה הנוכחית שלהם, אך מתקשים לאתר ולדייק מה בדיוק הם רוצים. מהו הדבר שיגרום להם לחזור להתעורר בכל בוקר בתשוקה ובסקרנות. מנהלים ויזמים הם אנשים פרקטיים, הזמן שלהם מוגבל, ובהרבה מקרים הם מחמירים עם עצמם. השאיפה שלהם לבסס את החברה שלהם כמובילה בתחומה כרוכה בלחץ אדיר ובהתמודדות יום יומית שלעיתים שוחקת אותם. במקום שבו הם רגילים להתנהל עם גרפים, מספרים, גרעונות ורווחים, אני מציעה להם להסב את המבט אל עולם הרגשות. אני מסייעת להם להגדיר מחדש מהם היעדים האמיתיים שלהם, להסיר חסמים, להזיז “פרזנטורים” ולעבור אל קדמת הבמה.”
איך אנחנו עושים את זה?
שמים דד ליין על השולחן ומתחילים
בשיחות לזיקוק ופיענוח הדנ"א המנטלי
העומד ביסוד כל הדברים, הפעולות וההחלטות.
בשלב הבא עוברים לחידוד אג'נדה
וניסוח מניפסט אישי.
ממשיכים לאימון, התנסות והדרכה
בעמידה מול קהל ומול מצלמה.
מתקדמים לבניית כלים, קשרים ונכסים
משפיעים – הרצאה, ספר, סרט דוקומנטרי,
מתודה ניהולית, סדרת רשת, זהות דיגיטלית וכד'.
אז מה נלמד בקורס ?
אג’נדה – למה היא הכרחית עבור מי שרוצה לבלוט ולהשפיע ואיך לאתר אותה?
פחד במה – אנשים שהסירו את המחסום בינם לבין קדמת הבמה מרוויחים פי שלושה. איך עושים את זה?
ONE LINER – חזון בשורה. כששואלים אותך מה אתה עושה, התשובה הראשונה היא זאת שתיזכר, מה את רוצה שיזכרו?
תוכן – תהיו נאמנים לסגנון שלכם, זה חשוב. זה הכי חשוב! כל מה שצריך זה להתבונן פנימה במקום החוצה.נלמד יחד שכשאתם מרשים לעצמכם, אתם כותבים נהדר.
הצטרפו אלי למאסטרקלאס של 3 סשנים, בקבוצה אקסלוסיבית בתהליך עבודה יעיל ומדויק.
שאלות נפוצות
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
Toggle Content
Toggle Content
Toggle Content