איך להיות ביזנס טאלנט

איך להיות הטאלנט בביזנס שלכם? מיהו הטאלנט שיכול להביא את הרעיון לכדי ביצוע?
מיהו המנהל שיכול להוביל את החברה קדימה? מיהו זה שבאמת יביא ערך לחברה?
ואיך הופכים להיות האדם הזה? זה הזמן לעשות את השינוי במאסטרקלאס עם סיגל אביטן

איך להיות הטאלנט בביזנס שלכם? מיהו הטאלנט שיכול להביא את הרעיון לכדי ביצוע? מיהו המנהל שיכול להוביל את החברה קדימה? מיהו זה שבאמת יביא ערך לחברה? ואיך הופכים להיות האדם הזה? זה הזמן לעשות את השינוי במאסטרקלאס עם סיגל אביטן

מה זה בכלל ביזנס טאלנט?

כל אחד מאתנו מכיר הרבה מנהלים, מומחים ואנשי מקצוע מצטיינים בתחומם. אבל כמה מהם מוכרים לציבור הרחב? כמה מהם חרגו מן המעגל הצר של התמחותם ומינפו את הנכס האישי שיצרו לעצמם? את היכולות המיוחדות להם? כמה מהם הפכו לאנשים שכולם רוצים לשמוע אותם וכול מה שהם נוגעים בו הופך לזהב..? כמה מהם הפכו לסיפורי הצלחה פומביים, לטאלנטים  מבוקשים?

כמוכם, גם אלה שכן פרצו את תחומם- שהפכו ל”כוכבים”, שכשרונם הוא נחלת הכלל- גם הם נחשבים לציר המרכזי במקום עבודתם, מוערכים על ידי מנהליהם ועמיתיהם ומתקדמים במהירות במעלה הסולם המקצועי. כמוכם, גם הם מצוידים בתשוקה ובתעוזה, הם מלאי ביטחון ומביעים את דעתם המבוססת בישיבות עבודה ללא עכבות. אבל – הטאלנטים גם עולים לבמה במפגשים וכנסים.

הם לוקחים חלק בפאנלים מקצועיים, הם מרכזיים בכל דיון פומבי והכי חשוב – הם מחוזרים על ידי התקשורת ונחשבים לנציגי התחום שלהם. נכון, יש מהם שאבק כוכבים נזרה עליהם מלידתם… אבל אלה מעטים. השאר, ממש כמוכם, היו חייבים ללמוד את רזי ההופעה הפומבית. איך להרעיף על קהל את מה שאתם יודעים כל כך טוב, איך להפוך את הבקיאות שלכם לגורם משיכה לקהלים רחבים בהרבה, איך לרתק ואיך להשפיע – איך להסב לעצמכם הרבה סיפוק שלא הכרתם ואולי גם הכנסה שלא צפיתם… אין שום מניעה שתהפכו לכוכבים בתחומכם- ומוטב מוקדם. כל אחד יכול.

איך עושים את השינוי הזה?

על ידי הפניית מעט מן האנרגיה והמוטיבציה שלכם לכיוון נוסף, לעיתים חדש לכם. בעידן שלנו חייבים להשתנות תדיר כדי להתקדם. להתאים עצמנו למציאות המשתנה, להיפטר מתכנונים שמקבעים אותנו ולנצל את המגוון הגדל ללא הרף של הזדמנויות להתבלט. המצליחים הם אלה שפורצים את מסלול החשיבה המקורי שלהם, גוברים על קיבעון וחששות ומדלגים מעל המשוכות הפנימיות הקיימות אצל כולנו כדי לפתח את הכישורים שיאפשרו לצמוח מקצועית ואישית מעל ומעבר. להבריק, להשפיע וכן – גם להתפרסם.

כל אחד על פי המינון שלוהדור החדש של המנהלים והיזמים אינו “ספון רק בחדרו” או בחדר הישיבות. הוא “חותר למגע”, הוא מתייצב על הבמה, הוא חושף, מציף את המסרים שחשובים לו והוא רוצה להיות מוכר ומשפיע. ובואו נודה- גם נהנה מזה… לשם כך הוא מנצל את אמצעי התקשורת המשתכללים, בעיקר את הרשת בכלל ואת הרשתות החברתיות בפרט. הכלים האלה משנים כל העת את פני המפה הניהולית והמקצועית והפכו לכוח אדיר שמאפשר לכל מי שרק רוצה ויכול, להזניק קריירה מוצלחת אך חבויה – ולהפוך “לטאלנט” שכולם מכירים.

מקומם של הטאלנטים בעולם העסקים? 
במעגל האישי – טאלנטים מרוויחים יותר.
במעגל הארגוני – טאלנטים משפיעים יותר.
במעגל החברתי – הטאלנטים מבוקשים יותר, משמשים מודל לאחרים והיצירתיות והרעיונות שלהם זוכים להתעניינות רבה. לכאורה זה קלמתייצבים אל מול פני התקשורת או על הבמה – ומדברים.

נאום, הרצאה, ראיון או כל התבטאות אחרת. הכול מתוך כוונה, תקווה ושאיפה שההופעה תעבור בהצלחה, תהיה מרשימה, מרתקת, נעימה וקולחת- ובסוף גם משפיעה. שיישאר רושם טוב ושהשומעים ימליצו גם לחבריהם: “אתם חייבים לשמוע“… זה אפשרי – אבל זה לא כל כך פשוט. “הטאלנט בהתהוות” צריך להבין שבכל תזוזה אל קדמת הבמה, לצורך העצמה אישית ומקצועית, יש סיכוי אבל גם סיכון שצריך לנטרל אותו. בכל הופעה של מנהל ומומחה בתחומו כמרצה, כמגיב או כנואם, יש היבטים רבים שלרובם אינכם מודעים – ואותם צריך ללמוד כדי לבוא מוכנים היטב ולמקסם את ההצלחה.

סילבוס

מהם הכלים שבהם נעזרים אותם המנהלים ואנשי העסקים הבולטים? מה נדרש מאיתנו כדי לפתח את הבולטות הנדרשת לעולם העבודה הדינמי והמשתנה תדיר? מה המשמעות של להיות טאלנט? מי הם כוכבי התקשורת המקצועיים? מה מייחד דווקא אותם? מהם תחומי העניין שלהם ואיך הם התגלגלו אל הפרסום הזה? מה עושים נכון ה”ביזנס טאלנטים” שכולנו מכירים ושהפך את האמירה שלהם לכל כך פופולרית? כיצד הפך הצד הויזואלי למרכז חיינו ואיך הכוכבים המקצועיים מנצלים נכון את המצלמה והמיקרופון? על התהליך שבו גם הבולטים שבהם השתכללו והשתפרו תוך כדי הופעה מתמדת. מאפייני מפת התקשורת הישראלית והעולמית – עולם שהוא מורכב מאד אבל גם צופן הרבה הזדמנויות לקידום אישי

והשאלה היא איך? איתור התוכן הייחודי שלי. המה והאיך שאולי אין לאחרים. כללי הזהב לנאום טוב, לנואם מרשים, להופעה מוצלחת. השליטה במסר, הזיקוק שלו והדרך להעברתו לקהל. כיצד להפוך ממנוהל למנהל, במגוון האפשרויות של אירועים תקשורתיים: על במה, בפאנל או בראיון למדיה לסוגיה. כללי “עשה ואל תעשה” בראיון מוקלט ובשידור חי ושלל האפשרויות שיש להתכונן עליהן.

הופעה בתקשורת המקומית והבינלאומית והדרך הנכונה לחשיפה באמצעות הכלים הדיגיטליים.
בלוקריה.

עמידה מול קהל. תרגול מעשי והעברת מסר שנכתב במהלך המפגשים.

הכיתה כזירת התרחשויות תקשורתית על שלל האפשרויות המצולמות והמוקלטות: ראיון, השתתפות בפאנל, דיון קבוצתי, הנחיה, ועוד.

כל מה שמגדיר את טביעת האצבע האישית שלך. מחתימת מייל יחודית ועד לאיתור האג’נדה שתייחד אותך ותגרום לכך שתבלוט ותשפיע הרבה מעבר לתפקיד שלך.

הכל זמין והכל אפשרי. אנחנו נלמד אתכם איך לעשות את זה. סיכום.

מה צריך כדי להיות ביזנס טאלנט?

אג’נדה – למה היא הכרחית עבור מי שרוצה לבלוט ולהשפיע ואיך לאתר אותה?

פחד במה – אנשים שהסירו את המחסום בינם לבין קדמת הבמה מרוויחים פי שלושה. איך עושים את זה?

ONE LINER – חזון בשורה. כששואלים אותך מה אתה עושה, התשובה הראשונה היא זאת שתיזכר, מה את רוצה שיזכרו?

תוכן – תהיו נאמנים לסגנון שלכם, זה חשוב. זה הכי חשוב! כל מה שצריך זה להתבונן פנימה במקום החוצה.נלמד יחד שכשאתם מרשים לעצמכם, אתם כותבים נהדר.

מוניטין ברשת – עשה ואל תעשה. רואים אותי? שומעים אותי? פלטפורמות התקשורת חשופות וזמינות עבור כולם, אם תשתמשו בהם בדרך שגויה, הם יעכבו לכם את הקריירה.

הצטרפו אלי למאסטרקלאס של 6 סשנים, השתתפות מרצים אורחים,
קבוצה אקסלוסיבית בתהליך עבודה יעיל ומדויק.

הצטרפו אלי למאסטרקלאס של 6 סשנים, השתתפות מרצים אורחים, קבוצה אקסלוסיבית בתהליך עבודה יעיל ומדויק.

שאלות נפוצות

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לקבלת כל הפרטים

השאירו פרטים כאן:

“איתי, העבודה על אחורי הקלעים עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך.”

“איתי, העבודה על אחורי הקלעים עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך.”

לקבלת כל הפרטים

השאירו פרטים כאן:

זכויות יוצרים © Eliya Tal 2022

Shopping Cart

לקבלת פרטים נוספים

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים
עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

השאירו פרטים כאן:

לקבלת פרטים נוספים

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים
עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

השאירו פרטים כאן:

לקבלת פרטים נוספים

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים
עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

השאירו פרטים כאן:

לקבלת פרטים נוספים

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים
עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

השאירו פרטים כאן:

לקבלת פרטים נוספים

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים
עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

השאירו פרטים כאן:

לקבלת פרטים נוספים

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים
עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

השאירו פרטים כאן:

לקבלת פרטים נוספים

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים
עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

השאירו פרטים כאן:

לקבלת פרטים נוספים

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים
עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

השאירו פרטים כאן:

לקבלת פרטים נוספים

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים
עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

השאירו פרטים כאן:

לקבלת פרטים נוספים

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים
עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

השאירו פרטים כאן:

לקבלת פרטים נוספים

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים
עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

השאירו פרטים כאן:

לקבלת פרטים נוספים

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים
עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

השאירו פרטים כאן:

לקבלת פרטים נוספים

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

"איתי, העבודה על אחורי הקלעים
עוברת דרך קדמת הבמה, לא להיפך."

השאירו פרטים כאן:

בואו נדבר