כיצד להיות ביזנס טאלנט?
עולם העסקים השתנה ועלינו לזהות את השינוי הזה ולפעול בו במועד.
הרשתות החברתיות שינו לחלוטין לא רק את חיינו החברתיים,
אלא גם את היחסים בינינו לבין הלקוחות שלנו.
עולם העסקים השתנה ועלינו לזהות את השינוי הזה ולפעול בו במועד. הרשתות החברתיות שינו לחלוטין לא רק את חיינו החברתיים, אלא גם את היחסים בינינו לבין הלקוחות שלנו.
הרצאה: כיצד להיות ביזנס טאלנט?
עולם העסקים השתנה ועלינו לזהות את השינוי הזה ולפעול בו במועד. הרשתות החברתיות שינו לחלוטין לא רק את חיינו החברתיים, אלא גם את היחסים בינינו לבין הלקוחות שלנו. יש קשר ישיר בין המנהלים העומדים בראש החברה לבין ערכה בשוק המניות. המנהל הופך למעין סיסמוגרף לערך מניית החברה ועליו לטפל במיתוג האישי שלו באותה רצינות בה הוא מקפיד עבור החברה בראשה הוא עומד. ג'ף בזוס, אילון מאסק, סטיב ג'ובס, מארק צוקרברג ומנהלים רבים אחרים הבינו זאת במועד, פעלו ופועלים יום יום על מנת להעביר מסר מדויק התואם את רוח הארגון. הלקוחות מחפשים תוכן ועולם ערכים ברור, שקוף וישיר. מי שעומד בראש חברה גדולה לא יכול עוד להסתפק בפרנזטור שלו ועליו להיות חשוף בעצמו ולהפוך לטאלנט.