המנהלים הבכירים בחברות המצליחות בארץ ובעולם עברו אל קדמת הבמה ונראה כאילו נוח להם שם מול קהל חי ונושם.
האם הם נולדו כאלה?
לא, ממש לא. הם למדו לזקק את המסר, לכתוב שיא וסוף כמו שצריך והתאמנו כדי להתמודד עם פחד הבמה שמצוי בכולנו.

איך להיות מרצה מעולה?

בעולם של היום, זה שמשתנה בקצב מואץ, כשחידושים ורעיונות טובים יש בלי סוף, הדגש עובר לאנשים.
מיהו המנהל שיסחף אחריו את השוק כולו? איזה יזם ידביק את העובדים, השותפים והמשקיעים בחזון האישי שלו? מדוע אלה שפרצו את החסמים האישיים שלהם מרוויחים פי שלושה? ומיהו זה שבאמת יביא ערך לחברה ואיך הופכים להיות האדם הזה?

על כל שאלות אלה ועוד תענה לכם סיגל אביטן בקורס הדיגיטלי
״איך להיות מרצה מעולה?״

מי הוא מרצה מעולה?

כולנו מכירים מנהלים, מומחים ואנשי מקצוע שמצטיינים בתחומם.
אבל כמה מהם מוכרים לציבור הרחב?
האם הם מינפו את יכולותיהם האישיות ופרצו לכלל התודעה והפכו לאלה שעומדים בקדמת הבמה בכנסים הרלוונטיים?

מי שכן הפכו למוכרים ומשפיעים בעולם העסקים והשכילו לממש את נכסיהם המקצועיים והאישיותיים לכדי פרסום והצלחה פומביים, עשו זאת בהדרגה תוך שהם מסתייעים באנשי המקצוע הנכונים.

כתיבת נאומים, שכלול העמידה מול קהל או מצלמה והפרזנטציה האישית הנם רק חלק קטן מהצעדים אותם יש לנקוט בטרם היציאה אל אור הזרקורים ומדובר בעבודה מקדימה קריטית ביותר שבמרכזה: איתור האג'נדה , זיקוק המסר, אימון והתנסות בעמידה מול קהל. 

השתתפות בכנסים, עליה על במות, נטילת חלק בפאנלים מקצועיים וחשיפה תקשורתית הם אבן דרך מהותית בבניית המעמד אליו תרצה להגיע ומהווה חלק בלתי נפרד ממערך המיתוג שלך.

אני לא מפסל, אני חוצב באבן עד שמתגלה הפסל

מיכאלנג׳לו

מה צריך לעשות כדי להיות מרצה מעולה?

״אם את מה שאתה הולך לספר לי עכשיו, אני יכולה לקרוא בגוגל, ההרצאה שלך לא באמת תשפיע עליי."

"אינני פועלת במטרה לרצות את הלקוחות שלי, אני לא מסכימה שהלקוח תמיד צודק, אני נמנעת מעצות רדודות, ואני מכירה במגבלות של כל השיטות המייעצות באשר הן.
בעיניי, סימון המקום הראשון כמטרה שגוי מיסודו ועל פי רוב משיג את ההיפך.
מנהיגות משיגים על ידי הובלת שינוי.
הלקוחות שלי יודעים את זה.
אני יודעת להבחין בכוחם של המופנמים והשקטים.
אני מעריכה אנשים יוצרים, אנשים חושבים, אנשים שאפתנים ומאמינה במונח השראה, במילה עבודה ובמושג מנהיגות.

אני  מבינה כיצד לגרום למנהלים ויוצרים לנהל ולשכלל את המנהיג שבהם ואני יודעת איך ללמד אותם להשיג את היכולת לסחוף אחרים לצעוד בעקבותיהם.״

סיגל אביטן

אז איך עושים את זה?

שמים דד ליין על השולחן ומתחילים בשיחות לזיקוק ופיענוח הדנ"א המנטלי העומד ביסוד כל הדברים, הפעולות וההחלטות.

בשלב הבא עוברים לחידוד אג'נדה וניסוח מניפסט אישי. וההחלטות.

ממשיכים לאימון, התנסות והדרכה בעמידה מול קהל ומול מצלמה.

מתקדמים לבניית כלים, קשרים ונכסים משפיעים – הרצאה, ספר, סרט דוקומנטרי, מתודה ניהולית, סדרת רשת, זהות דיגיטלית וכד'.

סיגל אביטן

אסטרטגית בכירים, יזמית, סופרת ומרצה.

בין לקוחותיה לאורך השנים – שטראוס, אפריקה תעשיות, מייקרוסופט, ארנסט אנד יאנג, פסגות, צים, מכתשים אגן, בזק, רב בריח, נגב,  ניסקו, חברת חשמל, מגדל, אל-על, רשת, ערוץ הספורט, דיסני, משרד רוה"מ, קרן קיימת לישראל, בנייני האומה, האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת חיפה ועוד.

"אני  מבינה כיצד לגרום למנהלים ויוצרים לנהל ולשכלל את המנהיג שבהם ואני יודעת איך ללמד אותם להשיג את היכולת לסחוף אחרים לצעוד בעקבותיהם. 
רבים יכולים לנהל וליצור, אבל רק בודדים ונבחרים, אלה המעזים באומץ להשתנות ולשנות מצליחים להנהיג ולהטביע חותם.

יש מנהלים הבשלים לעבור לקדמת הבמה מבחינת הידע והניסיון המקצועי שלהם,
אך הם חוששים מכישלון ומביקורת ציבורית.
אחרים חשים תסכול מהעשייה הנוכחית שלהם, אך מתקשים לאתר ולדייק מה בדיוק הם רוצים. מהו הדבר שיגרום להם לחזור להתעורר בכל בוקר בתשוקה ובסקרנות.
מנהלים ויזמים הם אנשים פרקטיים, הזמן שלהם מוגבל, ובהרבה מקרים הם מחמירים עם עצמם. השאיפה שלהם לבסס את החברה שלהם כמובילה בתחומה כרוכה בלחץ אדיר ובהתמודדות יום יומית שלעיתים שוחקת אותם. במקום שבו הם רגילים להתנהל עם גרפים, מספרים, גרעונות ורווחים, אני מציעה להם להסב את המבט אל עולם הרגשות.
אני מסייעת להם להגדיר מחדש מהם היעדים האמיתיים שלהם, להסיר חסמים, להזיז "פרזנטורים" ולעבור אל קדמת הבמה."

90 דקות למרצה המתחיל

ידוע כי תקשורת היא עמוד השדרה של החברה המודרנית וללא כלים רלוונטיים היכולת להתקדם תהיה כמעט בלתי אפשרית. דיבור בפני קהל, עמידה על במה מחוץ לחדרי הישיבות שלכם ופרסום מאמרים הם דרך התקשורת החשובה ביותר עבור כל אדם שמעוניין לקדם את המטרות שלו ושל הארגון. 

אם זה כל כך ברור, למה לא כולם עומדים על במות ונואמים? למה אנחנו רואים שוב ושוב את אותם המנהלים שמוזמנים שוב שוב לנאום בכנסים ובהשקות נוצצות? 

שתי סיבות, האחת: רוב בני האדם סובלים מתופעה בשם, גלוסקפיה – פחד קהל. מדובר בחרדה הנפוצה ביותר בעולם. יותר מפחד גבהים, טיסה או מהמוות בכבודו ובעצמו והשניה: חוסר אמון ביכולת שלנו לרתק קהל. 

איך מתמודדים? מה עושים? 

במפגש אינטרנטי בן תשעים דקות תקבלו רשימת משימות שתוכלו לבצע בעצמכם לקראת המעבר לקדמת הבמה. המפגש תכליתי וממצה.

הפרטים היבשים:

איך להרצות

קורס אינטראקטיבי בזום שיהפוך אתכם למרצים מרתקים.

שישה מפגשים, שעתיים וארבעים וחמש דקות למפגש, סה״כ 12 משתתפים.

מה בקורס?

זיקוק המסר, התאמת הסיפור לקהל היעד, בניית ההרצאה על פי חוקי הדרמה , הנמכת רעשים והחשש מביקורת, איתור ה- ONE LINER, עליה לבמה.

בקורס אונליין בן 12 שעות תקבלו סקירה מקיפה על השיטות, הכלים ומגוון האפשרויות שיש לכל אחד מכם לעבור אל קדמת הבמה, להגדיל משמעותית את ההשפעה שלכם ולשלש את פוטנציאל ההכנסות שלכם.

הפרטים היבשים:

המלצות

שאלות נפוצות

לא, אבל תוכל לקבל החזר כספי עבורו במידה והודעת על כך עשרים וארבע שעות לפני שהתחיל.

כן. לכל שלב יש את הכח שלו. קורס המבוא מקנה הצצה, הקורס הדיגיטלי המלא מעניק כלים והקורס בכיתה מאפשר הסרת חסמים והתנסות בכל מפגש.

מבוא- לא מוגבל. קורס דיגיטלי- 12. קורס בכיתה- 18

מעוניינים להשתתף בקורס הזה? כיתבו אלינו- im@businesstalent.co.il